În conflict cu societatea !?

luni, 16 martie 2009.
Vă întrebați ce vrea să semnifice acest titlu! Am să încerc să vă explic cu micul meu bagaj de cunoștințe și moderata mea capacitate de a fi explicit; de ce relația mea cu societatea este una conflictuală ( părerea mea personală) . Eu consider că sunt "în conflict cu societatea" deoarece: nu pot să mă supun ei. Adică: cât aș încerca să mă integrez în acest sistem conspirat de oamenii de cel mai înalt rang social necunoscut de societate; francmasonii (prin bine pusul la punct plan al sistemului monetar), nu reușesc și mă împotrivesc să accept această situație de înjosire cu care suntem obligați să trăim toată viața, fără a cunoaște nici pe departe adevărul acestei lumi, si, ce să mai spun despre adevărul profund al umanitații. Nu suntem pe cale de a ne cunoaște esența existenței noastre pe pământ și mai puțin când așa spusă "The New World Order" (noua ordine mondiala) este pe punctul de a face ultima mutare pentru "șah mat-ul" global (pentru cei interesați vizionați documentarul "END GAME"). Ce ar însemna asta? O singură și unică putere globală, un unic GUVERN MONDIAL, o unică moneda planetară, un control "TOTAL" ( atenție: microcipul). Poate că toată conspirația asta nu m-ar deranja așa tare dacă nu ar exista foamete, sărăcie, și tot răul existent în lume. Niciodată nu am putut întelege de ce oameni sunt rai și de ce fac rău celorlalți. Dar acum, după ce am început să deschid ochii și să înteleg mersul acestei lumi, după ce am început să descopăr pas cu pas adevăruri profund ascunse, pot spune că: acest "rău" care predomină este provocat. Cum este provocat acest "rău"? Evident, prin manipularea maselor către o lume cât mai virtuală și obiectivă, nicidecum catre una spirituală. Acest "rău" se manifestă prin gelozie,invidie agresivitate, înșelătorie, etc. Este logic să existe invidie și gelozie între oameni atâta timp cât vor exista diferențele financiare provocate de sistemul monetar. După ce situația financiară și rangul social ne repartizează într-o forma piramidală, noi, persoanele căutăm să ne regăsim identitatea prin caracteristici personale și tot așa, succesiv, în această formă psihologică ne îndepărtăm unii de alții, și...și mai mult, de noi înșine. Doar trebuie să vă gândiți la felul in care catalogați pe cineva cu bani și pe cineva fără bani (bogat, sărac), sau pe cineva frumos ori urât, etc. Pentru fiecare în parte există un termen de-al cataloga și prin acest simplu proces reușim să etichetăm și să diferențiăm persoanele. Din nefericire pentru noi toate acestea se întâmplă și în loc să ne privim ca și persoane, ne uităm unul la altul cu gelozie sau invidie si ne etichetăm de cele mai multe ori fără a ne cunoaște. Să nu credeți că tot ce se întâmplă în lumea asta, se întâmplă fără sens sau că nu este gandit deja, deoarece dacă o faceti sunteți înșelați. Gândiți-va puțin că etichetarea și diferențierea persoanelor ne conduce la "SEPARARE", exact ceea ce iși doresc cei de sus. Cu cât mai separați, cu atât mai "SLABI". După ce societatea reușește să ne separe, mai rămâne doar un singur obiectiv de îndeplinit pentru o manipulare completă: inducerea sentimentului de FRICĂ în subconstientului noastru. -Trebuie să stiți că sentimentul fricii este un sentiment al instinctul nostru basic pentru supraviețuire- Prin urmare, întreg sistemul a fost gândit în așa fel încât prin frică să se poata manipula masele. Gândiți-vă dacă nu va-ți duce la muncă, ce s-ar întâmpla? Nu a-ți avea cu ce plati datoriile...și ce sentiment apare atunci ? FRICA (frica de-a nu-ţi lua ce e "al tău": casa, mașina). Deci, suntem obligați să muncim ca să ne plătim mașina, ipoteca, etc. Acum vă întreb cui îi platiți acesti bani? Evident, bancilor. Banca de cine este controlată? De sistemul monetar. Și sistemul monetar de cine aparține? Celor din "spatele cortinei" (vezi AICI pentru mai multe informații). Deci, oarecum suntem liberi dar, trebuie să plătim la bancă ratele noastre ( dacă nu rămânem fără casă), trebuie să plătim taxe la stat și așa mai departe. Toata viața plătim și iar plătim, și pe zi ce trece tot mai mult ne îndatorăm băncilor; ne înrobim singuri,singurei; ne luăm libertatea cu propria noastră manuță( obiectiv atins, de acest extraordinar plan monetar). După cum puteți observa manipularea prin separare și frică iși are roadele ei: răul predomină, iar frica manipulează. Acestea sunt doar două aspecte ale manipularii în masă, mai sunt si multe altele însă nu vreau să mă întind prea mult și să devin plictisitor. Deci, privind din ansamblu tot ce se petrece pe acest pământ, observăm că nu ne îndreptăm spre o lume decentă și că va continua în aceași direcție atâta timp cât va exista dorința de posesie a omului. Răutate, violență, tâlhărie, hoție, câteva trăsături care caracterizeasă asa numita "civilizație" de astăzi. Cum poate fi numită "civilizație" o lume creata pe trăsăturile menționate în fraza precedentă? Dacă privim în istorie vedem că nu am evoluat prea mult, poate chiar deloc (mă refer la partea lăuntrică). Toate trăsăturile acelor așa numiți "barbari" se regăsesc și în "civilizația" de azi, deci... Acum că întelegem că nu ne îndreptăm către o lume mai bună și că de fapt lumea în care trăim este conspirată și manipulată de către o mână de "TIRANI", ce facem? Cum putem trăi cu gândul că suntem doar niste simpli "peoni" aruncați în războiul unei lumi conspirative care ne alimentează cu o iluzia total virtuală: speranța de a fi fericiți? Cum am putea digera toată mizeria asta în care suntem băgați până peste gât?
...presupun că ignorând adevărul și întoarcerea privirii înspre celalată direcție a purei realitaţi (suferintă, rautate, violență, sărăcie, foamete), am putea avea o viața oarecum satisfăcătoare; bineînţeles asta doar dacă sunteți însoțiți și de o situație financiară favorabilă. Eu unul însă nu o pot face, așa că, sunt și voi fi "în conflict cu societatea" până când...


...
adevărul dezarmat şi iubirea necondiţionată vor domina această lume.



Comentários:

Trimiteți un comentariu

sunteti liberi de a critica pana va doare mana...

 
Eu și mintea mea "bolnavă" © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |