Cine sunt si de ce sunt asa ???

vineri, 6 februarie 2009.



Grea intreabare ! De vreo doi ani aceasta inbtrebare imi tulbura linistea. Oare exista vreun raspuns concret ? Oare stie cineva cu adevarat sa raspunda la aceasta intrebare ? Toata viata am avut senzatia ca : ceva imi scapa, ceva nu intaleg, ceva ma depaseste...de ce, sunt cum sunt si de ce, simt cum simt ? Stau si ma gandesc bine, si, nu-mi aduc aminte sa fi avut vreo materie la scoala care sa-mi explice ce se intampla cu mine atunci cand: rad, plang, ma bucur, sunt euforic, trist, suparat...in scchimb toti am invatat matematica, istorie, literatura...toate aceste materi pentru imbogatirea culturii generale si din pacate nici una pentru cunoasterea propriei persoane, atunci, cum aflam cu adevarat cine suntem si ce nevoi avem daca nimeni nu ne-a invatat cum sa ne uitam in interiorul nostru ? Cum putem sa rezovam o problema atuci cand nu stim ce se intampla cu noi ? Ce facem ? Cui ii cerem ajutor ? Cine ne va intalege daca nici macar noi nu o putem face ? Totul pare o dilema... Cateva sfaturi care m-au ajutat pe mine : Incercati sa nu va ignorati pe voi insiva, fiti sincer cu persoana voastra, ascultativa nevoile, spuneti NU daca e nevoie, priviti mai des in interioru vostru si veti vedea ca totul poate avea sens.
Următorul video vă va ajuta sa înțălegeți câtă importanță are cunoașterea de sine.


Accesati AICI.

3 Comentários:

Anonim spunea...

Omenirea este un amestec ciudat de sori si pietre de o varietate atat de infinita incat nu mai stim unde un om inceteaza sa mai fie piatra si devine soare. Nu stim nici macar daca sorii au fost creati pentru nevoia pietrelor de a fi incalzite sau pietrele pentru nevoia sorilor de a raspandi caldura. Stim numai ca, sori ori pietre, suntem cu totii fara rost in lume de indata ce ramanem unii fara ceilalti.Exista o forma inalta de a vorbi despre prietenie si dragoste, de a vorbi despre lucrurile esentiale in viata, despre ceea ce ne defineste ca oameni: literatura. Oamenii de litere au stiut sa atinga profunzimi nebanuite ale sufletului, sa transmita mesaje de dragoste, cuvinte de dragoste, vorbim acum de dragoste in forma ei universala, nu neaparat de dragostea intre un barbat si o femeie. Mesaje de dragoste sub forma frumusetii lumii si a resurselor ei inepuizabile. Aici gasesti cateva dintre aceste mesaje de dragoste care ating ceva in suflet si la care nu putem sa ramanem indiferenti.Tu tio..te quero!!!

Anonim spunea...

pt Tio meu...
Nu am cuvinte...........

Anonim spunea...

Buna Renato, tocmai am citit articolul tau si m-ai inspirat in a scrie cate ceva din ceea ce consider eu despre acest subiect. Cred ca ar fi interesant pentru tine sa il citesti. e un subiect foarte important si ma preocupa si pe mine in acest moment. Sper sa iti fie util http://www.romaniinstrainatate.blogspot.com/
Un salut nike

Trimiteți un comentariu

sunteti liberi de a critica pana va doare mana...

 
Eu și mintea mea "bolnavă" © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |