Va salut!!!

vineri, 6 februarie 2009.

Acesta din poza sunt eu, stiu par putin prepotent insa nu va lasati influentati de aparente( se spune ca ce e inuantr-ul ambalajului conteaza cu adevarat ). Sunt nou in tot ce inseamna cuvantul Bloggosfera, dar sper sa ma familiarizez cat mai repede prin ajutorul comentarilor si criticilor voastre...sa fiti blanzi, va rog. Nu de mult am aflat de termenul "Blog", mi sa parut o idee geniala si mi-am spus eu de ce nu...Deci iata-ma scriind primele mele cuvinte online.

6 Comentários:

Anonim spunea...

mda , asta esti tu ! ce sa zic , m-ai surprins , blogere. nu ma asteptam sa fii asa de sensibil dar cum ziceai , conteaza ce e inauntru nu ambalajul . Ce sa zic : TOT INAINTE !!

Anonim spunea...

pt milano:
ms pt sinceritate...

Anonim spunea...

imi place cum gindesti la virsta pe care o ai, dar iti mai trebuie putina experienta sa le treci pe toate cu bine. intr-adevar esti putin ingimfat, dar cine te cunoaste te ia asa cum esti. dar pt. cine nu te cunoaste e f.greu sa te accepte. fi tu insati si decide singur, accepta sfaturi,,,, dar decide singur....ia tot ce-i mai bun din sfaturile celorlati, dar nu critica pina nu cunosti persona....mai vb. tot inainte!!!!

Anonim spunea...

pt anomim :
nu stiu cine esti, dar banuiesc, mersi pt sfaturi , voi incerca sa nu mai fiu cu nasul pe sus...

Anonim spunea...

spui bine si scrii frumos ceea ce vrei sa exprimi ,dar ideea e alta ca nu stiu daca sunt multi care inteleg ideea!intr-o loome in care oamenii s-au transformat in animale uitam sa gandim si facem lucruri obligate nu simtite de noi!mai avem nevoie de un sfert de natiune cu gandirea ta cel putin ca sa putem intelege ce rost are omu pe acest pamant

Anonim spunea...

Super tare!!! Tine-o tot asa!!!

Trimiteți un comentariu

sunteti liberi de a critica pana va doare mana...

 
Eu și mintea mea "bolnavă" © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |