Ceva puternic!!!

joi, 2 aprilie 2009.
În ciuda faptului că obijnuim să credem că timpul vindecă sau uită, de multe ori viaţa ne aminteşte că inima nu uită niciodată o experienţă lăuntrică adevărată. Întâlnirea cu vechile sentimente [deja uitate de mine], m-au uimit prin prea puternica trezire a acelor emoţii din domeniul trecutului, încât asimilarea acestor emoţii nu a fost una deloc uşoară. Încă o dată viaţa îmi dă o lecţie lăuntriă demostrându-mi importanţa ascultării interorului nostru şi satisfacerea acestuia. Poate pare absurd dar se spune că: "Să nu uităm niciodată de copilul din noi". Se pare că acele sentimente pure şi inocente a copilului din noi sunt de fapt şi cele mai sincere deoarece ele nu au fost influenţate în nici un mod de societatea în care trăim şi de aceea cred că este singurul sentimient pe care ne putem baza. Chiar dacă pare că dau puţin în abstract, să nu credeţi...această experienţă sunt convins că mulţi au trăit-o. Nimeni nu-mi poate spune că nu a avut o mare iubire ( sau mai multe ) în copilărie, pe care nu o poate uita sau poate ai uitat-o, însă, dacă te-ai reântâlni cu acea iubire, îţi asigur că acele sentimente deja moarte vor învia din nou. Mie mi s-a întâmplat şi nu pot spune că a fost deloc simplu să accept situaţia în care m-am regăsit. Ceva din mine striga la disperare pentru a-şi manifesta nevoile, însă evident nu putem exterioriza întotdeauna trăirile interiorului nostru (din păcate). Circumstanţele situaţiei în care mă aflam nu erau din cele mai favorabile pentru a exprima ceea ce am simţit şi am să vă explic şi de ce: După cum toţi ştim de multe ori drumurile noastre se despart chiar dacă am vrea să ne împotrivim şi ştiu că, de fiecare dată când trebuie să renunţi la drumul tău este un chin amarnic, însă consider că totuşi trebuie să fim mulţumitori vieţii ce ne-a oferit trăiri şi experienţe inedite fiecăruia dintre noi prin care să putem diferenţia şi aprecia mai mult sau mai puţin ceea ce e bun sau rău pentru noi înşine. Ştiu, e greu să te îndepărtezi de drumul dorit, dar cred că atâta timp cât avem speranţe şi visuri de îndeplinit, oricare ne-ar fi drumul actual vom reuşi să ne atingem ţelul mult dorit. Orice drum îşi are greutaţile şi obstacolele lui, dar, nu trebuie să renunţăm niciodată, chiar dacă ne este greu . Viaţa merge înainte şi noi doar trebuie să alegem ce vrem de la ea: MAI MULT SAU MAI PUŢIN.

1 Comentário:

Anonim spunea...

foarte adevarat tot ce ai scris...dar timpul cu siguranta le poate rezolva pe toate..

Trimiteți un comentariu

sunteti liberi de a critica pana va doare mana...

 
Eu și mintea mea "bolnavă" © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |